KLACHTENPROCEDURE

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. We vragen je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en hun uiterste best doen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Telefoonglaasje | Fransebaan 592a | 5627 JM | Eindhoven | +31(0)85-3033583 | klantenservice@telefoonglaasje.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Telefoonglaasje bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).