Veelgestelde vragen

Wat is een glazen screenprotector?

Een glazen screenprotector beschermt het beeldscherm van je telefoon het aller beste tegen val-, stoot- en krasschade. De glazen screenprotectors van Telefoonglaasje bestaan uit verschillende lagen, waaronder een laag gehard glas.

In tegenstelling tot normaal glas wat breekt en uiteen spat in scherpe scherven, blijven de glazen screenprotectors van Telefoonglaasje intact en bestaat er enkel enkel de kans dat er hele kleine scherven van af zullen komen. Zo absorberen onze glazen screenprotector de shock en druk van de val en zal niet het beeldscherm van je smartphone, maar enkel de glazen screenprotector zelf breken.

De bovenste laag van onze glazen screenprotectors bestaat uit een olieafstondende coating, waardoor onder andere vingerafdrukken en vuil zich minder snel aan het oppervlak van je telefoon zullen hechten.

Wat zijn de voordelen van een glazen screenprotector t.o.v. een ‘normale’ screenprotector?

Een glazen screenprotector is niet te vergelijken met een normale screenprotector. Zo beschermd een ‘normale’ screenprotector het beeldscherm van je smartphone slechts tegen krassen terwijl een glazen screenprotector het beeldscherm van je smartphone beschermd tegen kras-, val- en stootschade.

Het grootste verschil tussen de twee is dat een ‘normale’ screenprotector gemaakt is van een plastic folie en een glazen screenprotector bestaat uit verschillende lagen waaronder een laag gehard glas. Zo absorbeert een glazen screenprotector de shock en druk op het beeldscherm van je telefoon als je deze laat vallen en zal niet het beeldscherm van je smartphone maar enkel de glazen screenprotector zelf breken.

De glazen screenprotectors van Telefoonglaasje zijn krasbestendig, hetgeen inhoudt dat ook op de glazen screenprotector zelf geen krassen zullen ontstaan. Doordat onze glazen screenprotectors gemaakt zijn van gehard glas, krijg je zelfs met een stanleymes geen kras in onze glazen screenprotectors. Zo kun je optimaal blijven genieten van de kwaliteit van het beeldscherm.

Ten opzichte van een ‘normale’ screenprotector is een glazen screenprotector vele malen eenvoudiger aan te brengen. De glazen screenprotectors van Telefoonglaasje zuigen zichzelf, na uitlijnen van de glazen screenprotector, vast aan het beeldscherm van je smartphone. Hierdoor wordt je tijdens het aanbrengen van de glazen screenprotector niet geconfronteerd met vervelende luchtbubbels onder de screenprotector. Het aanbrengen van een glazen screenprotector kan iedereen en duurt slechts enkele minuten.

Wacht niet tot het te laat is en biedt het beeldscherm van jouw telefoon de bescherming die hij verdiend!

Wat moet ik doen als mijn glazen screenprotector gebroken is?

Als je glazen screenprotector gebroken is, bijvoorbeeld door het laten vallen van je telefoon, dan kun je de glazen screenprotector rustig van het beeldscherm aftrekken. Als je dit voorzichtig doet zullen alle scherven meekomen en hoef je deze niet een voor een van het beeldscherm af te halen. Wanneer je de glazen screenprotector verwijderd hebt, ziet het beeldscherm van je smartphone er weer als nieuw uit. Hierna is het raadzaam een nieuwe glazen screenprotector aan te brengen, kennelijk heeft dit exemplaar het beeldscherm van je smartphone gered!

Wat moet ik doen als ik een glazen screenprotector gebroken ontvang?

Wij doen er alles aan om de glazen screenprotectors in correcte staat te leveren en verpakken al onze bestellingen dan ook altijd extra goed. Helaas kan het toch gebeuren dat de glazen screenprotector breekt tijdens transport. Om je het beste van dienst te kunnen zijn vragen wij je een foto van de gebroken glazen screenprotector + je bestelnummer te mailen naar: klantenservice@telefoonglaasje.nl. Wij zullen er alles aan doen om diezelfde dag nog een nieuw exemplaar te versturen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 besteld zijn, zullen die zelfde dag met PostNL brievenbuspost worden verzonden. Voor Nederland geldt, voor 17:00 besteld, is de volgende dag in huis, bestellingen naar België worden binnen 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Ook biedt Telefoonglaasje.nl de mogelijkheid je bestelling te laten bezorgen via PostNL TrackandTrace, de extra kosten hiervoor zijn €6.95.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 betaald zijn zullen dezelfde dag nog worden verzonden, normaal gesproken ligt je bestelling dan de volgende dag in je brievenbus. Wij verzenden al onze bestellingen via PostNL Brievenbuspost. Levering naar België neemt 2 tot 3 werkdagen in beslag.

Verzenden jullie ook naar België?

Telefoonglaasje.nl is ook beschikbaar voor onze Belgische klanten, voor bestellingen vanuit België geldt werkdagen voor 17:00 besteld, is die zelfde dag nog verzonden. De levertijd naar België bedraagt 2 tot 3 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Telefoonglaasje brengt geen verzendkosten in rekening bij de klant, verzending is dus helemaal gratis! Ook is het mogelijk je bestelling te laten verzenden d.m.v. PostNL Track And Trace, de kosten hiervoor bedragen €6,95. Verzending naar België kost €1,95

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij maken gebruik van het makkelijkste en veiligste online betaalmiddel, iDeal. De overige betaalopties die Telefoonglaasje.nl aanbiedt zijn; PayPal, Overboeking, Creditcard, BitCoin, Bancontant Mister Cash, SoFort Banking, KBC/CBC Betaalknop, en Billink achteraf betalen.

Zakelijk afnemen?

Geïnteresseerd in het afnemen van een grotere hoeveelheid Telefoonglaasje glazen screenprotectors? Ook dit is mogelijk bij Telefoonglaasje.nl. Neem contact op met ons via zakelijk@telefoonglaasje.nl en wij zullen zo spoedig in contact treden om de mogelijkheden te bespreken.

Verkooppartner worden?

Heb je interesse in een samenwerking met Telefoonglaasje.nl of heb je de ambitie om een officiële verkooppartner te worden van Telefoonglaasje.nl? Stuur een mail naar zakelijk@telefoonglaasje.nl en vraag naar de opties. Wij horen graag van je.

Wat zijn jullie openingstijden?

De telefonische klantenservice van Telefoonglaasje is maandag t/m vrijdag geopend tussen 12:00 en 17:00. Op feestdagen zijn wij gesloten, dit betekent dat wij op deze dagen de bestellingen niet kunnen verwerken of verzenden, dit zal geschieden op de werkdag ná de feestdag.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Contact opnemen met ons kan op verschillende manieren, we zijn bereikbaar via de telefoon, email, en via het contactformulier op de Contact pagina.

Onze contactgegevens zijn:

( e ): klantenservice@telefoonglaasje.nl

( t ): 085-3033583 (ma t/m vr: 12:00 t/m 17:00 lokaal tarief)

Wij doen er alles aan om je zo spoedig en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, we hebben geen fysieke winkel. Het adres dat staat vermeld op onze website is dat van het kantoor van Telefoonglaasje. Je kunt helaas niet langskomen op locatie om je bestelling af te halen.