• voor 17:00 besteld, morgen gratis in huis Vòòr 17:00 besteld, morgen gratis bezorgd
  • 365 dagen omruilgarantie 365 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies Persoonlijk advies van experts
  • Kennisbank

Informatie rondom Coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden en vraagt op dit moment aandacht en zorg van ons. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Daarnaast zijn de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, klanten en partners minstens zo belangrijk.

Bestellingen

Op dit moment werkt onze logistieke afdeling, weliswaar met aangepaste veiligheidsregels, volgens normale planning. We verwachten op dit moment geen vertragingen bij het leveren van onze bestellingen.

Onze bezorgdienst PostNL heeft laten weten voorlopig geen vertragingen te verwachten. Hoewel veel van onze bestellingen worden verzonden met PostNL briefpost kan het voorkomen dat jouw bestelling als pakket geleverd wordt, als dat het geval is tekent de bezorger met ingang van maandag 16 maart zelf voor de ontvangst van je bestelling. De PostNL bezorger zal in plaats van een handtekening vragen naar de laatste 3 cijfers van je BSN-nummer. Dit om contact tussen mensen zoveel mogelijk te vermeiden.

Klantenservice

Hoewel wij niet uitsluiten dat onze klantenservice vanuit huis moet gaan werken ondervinden wij op dit moment nog geen problemen. Onze klantenservice is zowel telefonisch als via de mail bereikbaar zoals je van ons gewend bent. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 t/m 17:00 via de volgende gegevens:

Mail: klantenservice@telefoonglaasje.nl
Telefoon: 085 – 3033 583

Onze verdere bedrijfsvoering wordt op dit moment niet beïnvloed. In geval van nood zullen we adequaat handelen en de benodigde aanpassingen doen in het belang van de gezondheid van onze medewerkers en partners.