Klanten beoordelen Telefoonglaasje met een 8,4/10 (Kiyoh - 3000+ reviews)
Home
Shop
Account
Klantenservice
Zakelijk
TELEFOONGLAASJE Optimale smartphone bescherming
  • Gratis verzending in NL & BE
  • Veilig & achteraf betalen
  • 30 dagen bedenktijd
  • Voor 17:00 besteld, is morgen in huis*
Gratis verzending in Nederland en België

Product beschadigd ontvangen?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling op tijd én in goede orde te bezorgen. Het kan helaas voorkomen dat je bestelling beschadigd raakt in het logistieke proces. Geen vrees, we lossen dit graag op. Volg de volgende stappen hieronder om zo snel mogelijk een vervangend artikel te ontvangen.

Twee stappen

1. Maak twee foto’s: één van de beschadigde verpakking en één van de beschadigde glazen screenprotector. Om je het beste en snelste te helpen vragen we je duidelijke foto’s te maken.

2. Stuur de foto’s: dit kan via het contactformulier onderaan deze pagina. Liever via de mail of Facebook? Dat kan ook. Vermeld altijd duidelijk je bestelnummer ter referentie, deze vind je in de bevestigingsmail van de betreffende bestelling.

Product beschadigd ontvangen?

Naam:*

E-mail:*

Bestelnummer:

Toelichting beschadigde product:*


Contactgegevens

  • 085 – 30 33 583 (ma t/m vr 10:00-17:00)
  • klantenservice@telefoonglaasje.nl
  • Ekkersrijt 4415, 5692 DL, Son en Breugel

bancontact-mistercash AfterPay bolcom ideal kiyoh maestro mastercard overboeking paypal postnl sandd trustpilot visa